Naše trápení s objednávkami
    
prostřednictvím elektronické pošty

  • je naprosto samozřejmé, že přijímáme objednávky mejlem. Pokud nedostanete do pár dnů (většinou ještě týž den) potvrzení příjmu, pak je pravděpodobné, že mejl do naší schránky nedošel! Vždy po otevření mejlové pošty potvrzujeme příjem!
  • stává se, že zákazník nenapíše svoji poštovní adresu, nebo ji napíše jen do těla zprávy ale v přiloženém souboru nikoliv, toho si při tisku objednávky nevšimneme, takže se při následném účtování zásilky hledá adresát v historii mejlů…
  • stává se, že zákazník dbá na esteticky psanou objednávku a použije několika barev – po vytištění jsou některé odstavce téměř nečitelné …
  • veškeré účtování a vybírání zboží do zásilky probíhá pouze pomocí číselných kódů. Je tedy úplně zbytečné vypisování (kopírování) jmen druhů semen, rostlin apod., jenom to zvyšuje spotřebu papíru a inkoustu v tiskárně…

Díky za pochopení – personál zásilkové prodejny „Chrudimský kaktusář“, Gorkého 886, 537 01 Chrudim, http://www.cact.cz.


Pavel Pavlíček
e-mail:
pavlicek@chrudim.cz