Naše trápení s objednávkami
 prostřednictvím elektronické pošty


Je naprosto samozřejmé, že přijímáme objednávky mejlem. Pokud nedostanete do pár dnů (většinou ještě týž den) potvrzení příjmu, pak je pravděpodobné, že mejl do naší schránky nedošel!
 
Stává se, že zákazník nenapíše svojí poštovní adresu, nebo ji napíše jen do těla zprávy ale v přiloženém souboru nikoliv, takže se při následném účtování zásilky hledá adresát v historii mejlů…
 
Stává se, že zákazník dbá na esteticky psanou objednávku a použije několika barev – po vytištění jsou některé odstavce téměř nečitelné…
 
Veškeré účtování a vybírání zboží do zásilky probíhá pouze pomocí číselných kódů. Je tedy úplně zbytečné vypisování (kopírování) jmen druhů semen, rostlin apod., jenom to zvyšuje spotřebu papíru a inkoustu v tiskárně…
 
Díky za pochopení

Personál zásilkové prodejny
Chrudimský kaktusář
Gorkého 886
537 01 Chrudim
www.cact.cz
e-mail: pavlicek@chrudim.cz